به وبسایت آجرنمای کسری مریخی پور خوش آمدید

آجر سفید نمای نسوز  یکی از انواع مدل های آجر می باشد که در صنعت ساختمان سازی از آن استفاده می شود. آجر تزئینی سفید یکی از پرفروش ترین کدهای رنگی می باشد که حدود ۸۰٪ بازار آجر را به خود اختصاص داده است. آجرهای نسوز براساس درصد دانه های سطح ان کد بندی می شوند.

در ایام گذشته از سنگ های سفید چینی در ساختمان ها استفاده می شد . نماهای مرسوم در ۴۰ الی ۵۰ سال گذشته در اصفهان غالبا با سنگ سفید چینی ساخته می شد. زیرا این آجر نسوز نما یادآور و تداعی دوران گذشته می باشد.

نحوه تولید آجرهای نسوز سفید :

برای تهیه و تولید آجرهای سفید از خاک کائولین استفاده می شود. کائولین در تولید انواع چینی ، سرامیک و آجر نما سفید کاربرد دارد. این خاک در مناطق خراسان جنوبی و آذربایجان غربی با کیفیت خوبی یافت می شود. از لحاظ تولید ، خاک سفید این محصول باید دارای آهن و اکسید فلزهای دیگر مانند اکسید آهن ، منگنز ، تیتانیوم به میران خیلی کم باشد تا موجب بوجود آمدن رنگ طوسی یا سفید گردد.

آجر نما نسوز برای پخت در کوره به حرارت زیادی نیاز دارد. این درجه حرارت چیزی در حدود ۱۲۵۰ تا ۱۲۸۰ درجه می باشد. جنس کوره در سفیدی آجر تاثیر بسزایی دارد. اگر آهک در آجر سفید وجود داشته باشد به دلیل همرنگی با آجر دیده نمیشود. ولی مدتی بعد این کد رنگ آجر دچار مشکلاتی خواهد شد.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و خرید آجرنمای سفید نسوز کدw62  از لینک اقدام کنید.

مزایای استفاده از آجر سفید :

آجر سفید یکی از پر کاربردترین رنگ ها برای طراحی نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی می باشد. در دکوراسیون همه خانه ها این رنگ آجر را می توان در تمامی نقاط خانه استفاده کرد و محدودیتی از این نظر وجود ندارد. رنگ سفید یک رنگ خنثی محسوب می شود که می توانید آن را به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب کنید.

مزایای استفاده از اجر نمای نسوز سفید

آجر نما سفید در طراحی داخلی :

در اکثر موارد روندی تزئیناتی وجود دارد که قلب صاحب خانه را جلب کرده اما پس از مدتی ظاهری فرسوده میگیرد اما آجر سفید اینگونه نیست . اگر این کار را درست انجام دهید یک دیوار آجری سفید به راحتی می تواند یکی از بهترین روش های دکور خانه شما را به شما هدیه دهد که هم از نظر دوام و هم از لحاظ سبک کاملا آزمایش خود را پس داده است.

آجر سفید از نظر انتخاب طراحی مبلمان ، پالت رنگ و لوازم جانبی تقریبا انتخاب نامحدودی به شما می دهد. در اصل هیچ اثری وجود ندارد که نتوانید هنگام ایجاد دکوراسیون رویایی خود در پس زمینه دیوار آجری سفید به دست آورید.

مواد اولیه تولید آجر سفید نسوز کدام است؟

عمده مواد تشکیل دهنده آجر سفید نما از خاک نسوز می باشد که بیشتر این نوع خاک از نوع سیلیسی می باشد که شامل Al2O3 (آلومین) و SiO2 (سیلیس) می باشد.

ویژگی های آجر نما سفید :

  •  آجر نسوز سفید با رنگ طبیعی می باشد و با برش آجر تغییری در رنگ آجر به وجود نمی آید. یعنی به راحتی می توانید آجر ها را برش بدهید و فارسی بر کنید.
  • این نوع آجر به دلیل شرایط پخت ویژه و خاک مرغوب در شرایط جوی متفاوت و با تابش خورشید به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد و ترک نمی خورد.
  • آجرهای نسوز همگی در درجه حرارت بالا پخت می شوند چیزی حدود ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد، که این امر موجب افزایش مقاومت آجرهای نما و عدم فرسایش آن ها در طول سالیان سال می شود.
  • به دلیل تحت فشار بودن این آجر به هنگام پخت، تخلخل و پوکی در محصولات امیران نما وجود ندارد.

استفاده از آجر سفید در نماها و فضاهای مختلف :

استفاده از آجر سفید نما در آشپزخانه :

ما هرگز با استفاده از آجر در دکوراسیون آشپزخانه خسته نخواهیم شد، خواه در کفپوش، جزیره ثابت آشپزخانه یا هر سطح دیگری باشد که خواستار ایجاد یکپارچگی است. 

تنها چیزی که باید بخاطر بسپارید این است که سطوح آشپزخانه مستعد تجمع چربی است. برای لذت بردن از یک دیوار آجری بدون لک، پانل های آجری مصنوعی یا کاشی و سرامیک را در مناطقی که بیشتر در معرض لک هستند، در نظر بگیرید.

 یکی از راه های غلبه بر این مانع، اگر می خواهید یک صفحه پشتی آجر سفید اصل داشته باشید، نصب یک صفحه شیشه ای برای محافظت از آجر کاری است.

استفاده از آجر سفید نما در طراحی داخلی

سبک اسکاندیناویایی و آجر نمای سفید داخلی :

نیازی به متقاعد کردن علاقه مندان به دکوراسیون اسکاندیناوی نیست که نمای سفید آجر، یک خیره کنندگی بینظیر در آن ایجاد میکند. مینیمالیسم نیز به طرز شگفت انگیزی با طراوت و جذابیت بی نظیر دیوارهای آجری سفید بازی می کند. 

این سبک فضایی را ایجاد می کند که تمیز و کاربردی به نظر می رسد، اما در عین حال دنج و پذیرا است. از میان پالت های رنگی خنثی و خطوط ظریف که از مشخصه های دکور اسکاندیناوی است، آجر سفید دیگر پس زمینه نیست، بلکه سهم بزرگی در ایجاد تأثیر بصری اتاق دارد.

دیوار سفید آجری در نشیمن :

صرف نظر از منشأ ساده آن، آجر سفید یک راه حل زیبا است که طراحان داخلی و صاحبان خانه از چند سال گذشته به سمت آن گرایش پیدا کرده اند تا ویژگی منحصر به فرد و زیبایی روز را به یک فضا اضافه کنند.

در هیچ کجای دیگر واقعی تر از اتاق نشیمن مخصوصا نمای پشت تلویزیون این آجر نمیتواند خود را نشان دهد. همچنین آجر اطراف شومینه میتواند به رنگ سفید باشد که این امر کاملا سلیقه ای می باشد.

ورودی خانه با رنگ سفید آجر :

آجر سفید نمای نسوز ، یک ورودی چشم نواز ریتم بقیه خانه شما را تعیین می کند. راهروها کم حجم ترین فضاهای یک خانه هستند و اگر می خواهید آنها را آراسته کنید، به راه حلی نیاز دارید که توجه را به خود جلب کند، اما باعث نمی شود فضای تنگ و گرفتگی ایجاد شود.

یک دیوار با  آجر نسوز سفید هم بافت جالبی به دیوارها می بخشد و هم چشم را فریب می دهد تا دیگران فکر کنند ورودی خانه ی شما کمی بزرگتر از حد واقعی است.

مقایسه آجر نمای داخلی و بیرونی

مقایسه آجر نمای سفید داخلی و نمای بیرونی :

دلیل اینکه آجر سفید دکوراتیو برای نمای داخلی و آجر نما نسوز سفید برای نمای بیرونی مناسب تر است را می توان در تفاوت ویژگی های ذاتی این دو نوع آجر فهمید. یعنی:

  1. آجر نما سفید نسوز از مقاومت بسیار بالایی در شرایط مختلف آب و هوایی اعم از سردسیر، یخ بندان، مرطوب و گرم برخوردار است، به همین دلیل برای نمای بیرونی ساختمان ها مناسب تر می باشد.
  2. نمای آجری سفید داخلی نسبت به آجر نمای بیرونی ترد و شکننده تر می باشد و میزان استحکام و مقاوت آن مناسب برای نماهای داخلی می باشد.
  3. ضخامت آجر نمای داخلی سفید معمولا کمتر از آجر نمای بیرونی می باشد.

نورپردازی نما ساختمان با آجر نسوز سفید در شب :

ایجاد نورپردازی برای نمای ساختمان دارای ویژگی ها و مزایایی است که اگر نما آجری باشد این نورپردازی میتواند زیبایی نما را دو چندان نشان دهد.

  1. برای نورپردازی آجر سفید نما آپارتمان از لامپ هایی با انواع رنگبندی میتوان استفاده کرد.
  2. نورپردازی بافت آجر سفید را در شب به خوبی نشان می دهد.
  3. این خصوصیت باعث افزایش به روز بودن ساختمان با آجر سفید مدرن می شود.
  4. از این ویژگی میتوانید هم برای نمای خارجی و هم برای نمای داخلی ساختمان استفاده کنید.

معمولا نورپردازی ساختمان در طول روز فایده ای ندارد و این قابلیت معمولا بطور خودکار با یک قطعه به نام فتوسل در شب روشن می شود.

استعلام قیمت آجر نما سفید :

آجر سفید نمای نسوز ، با توجه به ابعاد آجر نما سفید و متراژ کار مشتری، برای نما با آجر سفید قیمت ها متفاوت می باشد. شما خریداران محترم گروه صنعتی کسری مریخی پور جهت اطلاع از قیمت آجر سفید نما کافیست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و ابعاد محصول انتخابی خود را اعلام بفرمایید. تعداد قالب آجرنمای سفید مورد نیاز شما در هر متر مربع توسط کارشناسان ما محاسبه خواهد شد و قیمت نهایی خدمت شما اعلام می شود.

فراموش نکنید مهم ترین مزیت خرید آجر نما سفید ، صرفه جویی در هزینه، برخورداری از بهترین خدمات فروش و تحویل به موقع و سریع بار می باشد؛ پس همین حالا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *