به وبسایت آجرنمای کسری مریخی پور خوش آمدید

آجر توکار 10 سوراخ قالب کوچک

بدون دیدگاه

آجر توکار بر حسب محل مصرف به دو نوع باربر و غیرباربر، و هرکدام نیز به دو دسته توپر و سوراخ‏دار تقسیم ‏بندی می‏ شوند. در صنایع ساخت و ساز، به آجری که درون آن سوراخ‌های ایجاد شده باشد که باعث کم شدن حدود ۲۵ درصد از حجم آن شود، آجر لفتون یا آجر سوراخ دار می‌گوییم. آجر ده سوراخ دارای سطح مقطعی با ده سوراخ به قطر ۱.۵ تا ۲.۵ سانتی متر است و در صنعت ساختمان‌سازی کاربردهای زیادی دارد. در تولید این نوع آجرها، موادی از قبیل خاک رس، خاک شیل و خاک نسوز از جمله به کار برده می شوند. آجر ده سوراخ در انواع رنگ‌های زرد، قرمز، پرتقالی، گلبهی و قهوه‌ای تولید می‌شوند.

 

توضیحات

قیمت آجر ده سوراخ

قیمت آجر سوراخ دار و به طور خاص قیمت آجر ده سوراخ بنا به کارخانه تولید کننده و به تفکیک رنگ و نوع بسته بندی متغیر است. همچنین درجه یک یا درجه دو بودن این آجرها در قیمت آنها تاثیر گذار است. به طور معمول حدود قیمت آجر 10 سوراخ از 300 تومان شروع می‌شود. شما می‌توانید برای خرید یا اطلاع از قیمت آجر ده سوراخ با ما در ارتباط باشید.

مزایا آجر ده سوراخ

آجر ده سوراخ مزایای فراوانی دارد. مزیت اصلی و مهم آن، برخورداری از استحکام و مقاومت بسیار بالاست. این آجرها در برابر یخ‌ زدگی و سرمای شدید مقاوم هستند؛ یعنی در زمان تغییرات دمایی، ترک و شکستگی بر نمیدارند. تراکم آجرهای سوراخ‌ دار اصولی و صحیح است و به دلیل وجود آسیاب پودری، ازساختاربندی یکنواختی برخوردار است.

کاربرد آجر توکار 10 سوراخ قالب کوچک :

آجر توکار ده سوراخ قالب کوچک از انواع آجر های توکار است که از آن می توان در بین دیوار و یا دیوار های جدا کننده سازه, فونداسیون ساختمان و طاق ضربی استفاده نمود. این آجر معمولا در آفتاب خشک می شود در نتیجه کمی ناصافی در سطوح آن مشاهده می گردد و این باعث می شود که از این نوع آجر به صورت توکار استفاده شود.

تفاوت این آجر با آجر توکار 10 سوراخ قالب بزرگ تنها در سایز و اندازه آنها می باشد که به دلیل آنکه این آجر از نظر اندازه کمی کوچکتر از  آجر توکار 10 سوراخ قالب بزرگ است جهت ظریف کاری و جاهایی که آجر کوچک تر و ظریف تر و نیز سبک تری مورد نیاز است از  آجر توکار ده سوراخ قالب کوچک استفاده می شود .

همانند  آجر توکار 10 سوراخ قالب برگ ،  آجر توکار 10 سوراخ قالب کوچک دارای کمی ناصافی در سطوح آن می باشد و این باعث می شود و به همین دلیل از این نوع آجر به صورت توکار استفاده شود .

ابعاد آجر ده سوراخ :

آجر ده سوراخ در دو ابعاد بزرگ و کوچک در بازار وجود دارد. برای تولید آجر سایز کوچک از قالب کوچک و برای تولید آجر سایز بزرگ از قالب بزرگ استفاده می‌شود. آجر لفتون قالب کوچک معمولا به رنگ زرد ساخته میشود و در طاق زنی، منهول فاضلاب و پشت کار کاربرد دارند. اجرهای ده سوراخ بزرگ در دو حالت توکار و آجر نما در بازار دیده می‌شوند. از آنها نیز در طاق زنی و یا پشت کار، انواع توکار و در نماکاری سازه استفاده می‌شود.
معمولا وزن آجرهای سوراخ ‌دار کوچک 5 سانتی متری 750 گرم است و بصورت بسته‌های 14 تا 16 عددی بسته بندی می‌شوند. وزن هر عدد از انواع دیگر قالب کوچک 5.5 سانتیمتری، چیزی حدود 800 تا 820 گرم می‌باشد.

شما می توانید اجر ۱۰ سوراخ را از آجرسازی کسری مریخی پور تهیه نمایید و برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آجر توکار 10 سوراخ قالب کوچک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *