به وبسایت آجرنمای کسری مریخی پور خوش آمدید

آجر نمای پلاکی قرمز متوسط کد RA10 یا کد27

بدون دیدگاه

آجر، محصول تولید شده از طبیعت خالق و منطبق بر طبیعت مخلوق  ، یکی از قدیمی ترین کالاهای مهندسی ساخت بشر می باشد و هنگامی که هنر صنعتگران ایرانی با آن آمیخته می گردد، آجرهای نما به عنوان اولین انتخاب در زیباسازی نمای ساختمان خودنمایی می کند. آجر یکی از مصالح ساختمانی است که با طبع و خوی بشر سازگار بوده و در هر دورانی از تاریخ به نوعی مورد استفاده او واقع شده است .

آجر نما پلاکی قرمز متوسط کد رنگ 27 دومین رنگ مابین رنگهای آجر نما پلاک پایه شیل است. آجر نما پلاک پایه شیل در 3 رنگ روشن و متوسط و تیره تولید می گردد. مواد اولیه این نوع از آجر نما سنگ کوه یا شیل مخصوص تولید آجر است. آجر نما پلاکی قرمز متوسط کد رنگ 27 کمی تیره تر از کد 26 و از کد 28 روشن تر است.

آجر نما پلاکی قرمز کد 26 بر پایه سنگ شیل تهیه و تولید می شود و به همین جهت عاری از هر گونه مواد افزودنی یا خاک رس است که همین امر باعث می گردد دارای وزن بیشتر و استحکامی خاص نسبت به نمونه زرد رنگ باشد .

 

توضیحات

کاربرد آجر نمای پلاکی قرمز متوسط :

بیشترین کاربرد آجر نما پلاکی قرمز متوسط کد رنگ 27 در نمای بیرونی ساختمان می باشد. ترکیب این رنگ آجر با نمونه های روشن تر و تیره تر نیز جلوه ای زیبا به نمای سازه می بخشد که تلفیقی از این رنگ ها طرحی می سازد به اسم فانتزی . شما از این آجر می توانید در نماهای ساختمان ها استفاده کنید.

شما می توانید اجر نمای پلاکی قرمز را از آجرسازی کسری مریخی پور تهیه نمایید و برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. ما به شما بهترین قیمت آجرنمای ساختمان و تضمین کیفیت کالا را می دهیم. می توانید خرید آجر نما را همین حالا انجام دهید و با ما در ارتباط باشید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آجر نمای پلاکی قرمز متوسط کد RA10 یا کد27”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *